عمل به امر به معروف و نهی از منکر وظیفه هر مسلمان است

پایگاه خبری هدهد تفرش:

خبرگزاری مهر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفرش گفت: امر به معروف و نهی از منکر کارگشای امور اجتماعی، فرهنگی و دینی است پس وظیفه هر مسلمانی است تا بدان عمل کند.

حجت الاسلام میثم فیروزجایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: رسالت و هدف اصلی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر این است که مردم از زبان و بیانشان در راستای سالم سازی و اصلاح جامعه بهره بگیرند و این اقدام تحت عنوان تذکر لسانی در سطح جامعه مطرح است.

وی در ادامه امر به معروف و نهی از منکر را از عناصر برجسته مکمل ایمان دانست و تصریح کرد: مسلمان واقعی کسی است که به اصول دین اسلام معتقد باشد و بر طبق ایمان خود عمل نماید که در این صورت زیربنا و روبنای دین او محکم خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تفرش با بیان اینکه عنصر تکمیل کننده ایمان امر به معروف و نهی از منکر است که در زندگی مسلمان حقیقی جایگاه ویژه ای دارد اظهار داشت: کسی که قرار است امر به معروف و نهی از منکر انجام بدهد باید خود عامل به معروف باشد و آسیب های این مسیر را شناخته و راهکار حل آن را نیز بداند.

وی در پایان با اشاره به نقش خانواده در تحقق امر به معروف و نهی از منکر به عنوان نهادی کوچک از جامعه خاطرنشان کرد: خانواده ها نیز نقش عمده ای در تربیت و تثبیت اصول اسلامی داشته و اصول تربیت اسلامی باید بر اساس این فریضه الهی گام به گام در تربیت فرزندان مد نظر قرار گیرد تا در زمان حضور در جامعه پایبند به قوانین اسلامی و دین اسلام باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 13:28 | نویسنده : میثم اله وردی |